TurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
bugün ilginç birşey farkettim kendimde, kavgalardan inanılmaz derecede uzak ve temkinli davrandığımı farkettim (?) Arkadaşıma anlattım Erkekmisin lan gibi şeyler söyledi dilim tutuldu birşey diyemedim 😅 Sizce bu özgüvensizlikten mi geliyor, bu hissiyatı yenmenin bir çaresi var mı, yoksa böylesi daha mı iyi?
beladan kavgadan kaçabileceğin kadar kaç hep kaç ama kaçacak yerin kalmadığında daha beladan daha bela ol böyle bir söz vardı kimindi hatırlayamadım.