ben şimdi sinir hastasıyım, gözüm dönüyor. En son bir kavga ettiğimde birini boğarak öldürmeye çalışmışım, ve 3 4 kişi zor ayırmış, ben nasıl kendime güvenip kavga edeyim? alakasız bir şekilde neden hapis yatıp, başka birini canından edeyim. varsın TIRSAK desinler