Ben zamanında 1,52'den konut kredisi çekmiştim herkes gülmüştü bu faizlerden konut kredisi mi çekilir diye. 130 bin lirayı 10 yılda ödeyecem yani ödediğim para pul haline geldi resmen. Şimdi bana gülenler daha yüksek faizlerden daha düşük vadeyle kredi kullanıyor. Kullanabildiğiniz kadar kredi kullanın bence nasıl olsa vadenin çeyreği dolmadan ödenilen para pul haline geliyor.