Nadir tartışma yaşarım ve hepde haklı çıkarım çünkü adım kavgacı değil. Ama yeri geldi giriştiğimde oldu. İnsan gibi konuşup anlaşmak daha iyi belki ahbab olucagın adamla düşman olmak çok saçma