yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ihlas aldım, geçtiğimiz ay çok memnunum su taşımayı falan geçtim sular uçtu gitti.
kiraladınız mı yoksa satın mı aldınız? ne kadar ödediniz hocam?