Kavga iyi bir şey değil. Her ne sebeple olursa olsun medeni şekilde sorunlar çözülmeli.

Artık, eskisi gibi değil.. Bir taraf tabanca bıçak çıkartıyor iki tarafın da hayatı mahvoluyor