JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, her gün 10litrelik su taşımaktan bıktım artık buna bir çözüm arıyorum. Bir tane su sebili alıp damacanayla işi çözeyim diyorum da o damacanalar çok pis geliyor bana içini iyi yıkıyorlar mı falan.. Birde su arıtmayı araştırdım biraz fakat pek vakıf olduğum bir konu değil o yüzden sizlere sormak istedim. Bakıyorum markalara ortalama 3.5-4 bin lira fakat aynısı internette bin lira falan kafam karıştı. Birde arçeliğin su arıtması var kiralama yoluyla falan aylık 270tl birde tek seferlik 520tl diyor 24 ay taahhütü var sizce ne yapmalıyım?
biz kliniğe 4000 lira mıydı 4.500 müydü 5 ay oldu alalı ondan önce günde haftalık, 4 kere damacana alıyorduk 25 liradan, şuan bir sıkıntı yok tavsiye edilir ilk aldığınızda su parası yüksek gelebilir sonra düzelir