JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim yardımlarınız için, direkt cihazı almak mı daha mantıklı yoksa kiralamak mı? Arçelikte aylık 270tlye şöyle bir şey var.

https://suaritma.arcelik.com.tr/yeni-abonelik
https://www.arcelik.com.tr/su-aritma...-aritma-cihazi
N11 den 12 aşamalı misu mu ne aldım memnunum önemli olan içindeki mebran ve filtrelerin kaliteli olması zaten suyu temizleyen tadı veren o hocam gerisi boş kasa .