Konu
R10 un Sunucu Hakkında
27-07-2022, 18:27:33
#1
Symbolic
R10 tek sunucuda mı barınıyor. Yedekleme sistemi nasıl. Kesinti olsa bile 2 3 saniyede çözülüyor..
Birden farklı sunucu da mı çalışıyor veritabanı