Kira var, elektrik var, faturalar var, 2 çocuk var, var da var Sosyal hayat yok, gezme yok, sigara yok, içki alkol kumar yok, tatil yok...

Aylık gelir 3500-4500 tl arası. Nasıl geçiniyoruz diye bir sey yok geçinemiyoruz zaten. Yaşamak denilirse yaşıyoruz işte doyuyoruz ama beslenmiyoruz gibi. EV sahibi de 900 olan kirayı 1400 yapacak sağolsun. Sokaklarda kalacaz bu gidişle, Bıcak kemiğe dayandı derdik eskiden bıçak kemiği deldi de geçti. Ne bugunu goruyoruz ne önümüzü. Nasıl olacak bilmiyorum da bakalım artık hayırlısı.