Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ohoo hocam siz iyi yaşıyorsunuz bu hayatı ben 4k kira veriyorum aylık bi 2k mutfak gidiyor faturalar sigara derken 10k gitti gezmek yok bişey yok
valla allah kolaylık versin aile evinde kalıyorum zaten yoksa hepten bittik