valla sıkıldım ya

aylık gelirim ortalama 7-10 arası değişiyor kira vermiyorum ödediğim fatura telefonla internet faturam başka bişey ödemiyorum yinede param yetmiyor
ayın 1inde bilet aldım tatile gidicem hesap bomboş kredi kartı - lere düştü ilkdefa nolcak böyle
sabah 8 akşam 6 bir firmada çalışıyorum akşam eve gidince 12ye kadarda kendi işlerimi yapıyorum
eve giderken bi çikolata 1lt kola 1 sigara alıyoruz 50 lira gidiyor aylığa vurdukmu 1500 liram buna gidiyor 1500 lira reklamlarıma harcıyorum - ehliyete yazıldım onada bi 2k ödemem var bu ay başı
param bitti kumar oyniyim belki kazanırım diyorum 500 -1000 lirada ona bırakıyorum aylık hafta sonları bi gezmeye çıkıyoruz 400-500 lira gidiyor yemek hazırlıcak zamanım olmuyo bazen dışardan yemek söylüyorum aylık 600-700de ona gidiyor
hayret ediyorum asgari ücret alıp ev geçindirebilenlere