Merhaba, Ben EasyCep in proje müdürünü tanıyorum. Bana anlatmıştı sistemlerini; Genelde sorunlu telefonları alıp tamir edip satıyorlarmış. Ona göre. Tamir görmüş olması yuksek bir telefon.