wise iyi hos ama cok da güven vermiyor bana .Mecburen türkiye'ye para yollarken kullaniyorum ama cok yüksek göndermemeye dikkat ediyorum. Bazen kripto üzerinden hallediyorum bu isi. Cünkü wise'da cok kisinin hesabinin kapatildigi söyleniyor ve nerdeyse hic biri acilmamis (okuduklarimdan). Sebepleri nedir bilmiyorum, ama yüklü bir miktar para yollarken hesap kapanirsa, ve karsinizda dogru dürüst muhattap bulamamak da zor olur.