hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam, umarım yolunu bulabilirsiniz

Kolay gelsin hocam. Tam olarak ne işi yapıyorsunuz?

Umarım tüm planlarınız olumlu sonuçlanır. Ayrıca tabiri caizse "semt bizim" derler ya öyle bir şey hocam çok sorun olmuyor görenler de selam veriyor zaten. Ama dediğiniz gibi, dikkat etmekte fayda var

Daha 1 saat önce ben de çıtırından trip yedim. Kolay gelsin, işiniz zor ;
İplik fabrokasın da pres makinesi operatörü yüm