Kolay gelsin hocam, umarım yolunu bulabilirsiniz
Kolay gelsin hocam. Tam olarak ne işi yapıyorsunuz?
Umarım tüm planlarınız olumlu sonuçlanır. Ayrıca tabiri caizse "semt bizim" derler ya öyle bir şey hocam

çok sorun olmuyor görenler de selam veriyor zaten. Ama dediğiniz gibi, dikkat etmekte fayda var
Daha 1 saat önce ben de çıtırından trip yedim. Kolay gelsin, işiniz zor

;
İplik fabrokasın da pres makinesi operatörü yüm