Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baygın gözlerle ads hesap açmaya devam bayılana kadar çalışanlara kolay gelsin
Kolay gelsin size de hocam
Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resident Evil'in dizisini izliyorum yayında ve yapımda emeği geçenlere küfür eşliğinde.
O kadar kötü mü hocam? Öyle bir dediniz ki oyununu bile oynamakta düşünceli kaldım. Yeni çıkan oyununu daha oynamadım da, videolarını falan izledim sadece