Valla hocam çalışmam gerekiyor hiç canım da istemiyor öyle forumda geziyorum... Ama sanirim birazdan ya allah bismillah diyip başlayacağım
Haha hocam benim canım çalışmak istemediğinde ve çalışmam gerektiğinde genelde şöyle bir elimi yüzümü yıkar bilgisayar başına geçerim. Kolay gelsin şimdiden