Konu
R10 anlık olarak ne yapıyor ?
27-07-2022, 02:20:07
#10
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Valla hocam çalışmam gerekiyor hiç canım da istemiyor öyle forumda geziyorum... Ama sanirim birazdan ya allah bismillah diyip başlayacağım