Nasıl yani tam hocam anlayamadım? öğrenci kimliğinide mi vekalet ile göndermemiz gerekiyor kişiye?
Hocam biz öğrencinin diplomasını verirken Öğrenci kimliğini almadan vermiyoruz. Sanmam ama belki onlar verirle siz muhakkak öğrenci işlerine şunu sorun;
Diplomamı alması için bir arkadaşıma vekalet verceğim, extradan istediğiniz bir belge v.s varmı ? Buşekilde garantiye alın