CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belgelerin fotosunu ilettim. mevcut internetim kesildi. internet kutusunu aradım beni yarım saat sonra arıcaklarını söylediler aradılar bilgileri teslim aldım arayüze girdim kullanıyorum şuan. evraklarıda internet bağlattıktan 1 hafta sonra kargoladım. bizim süreç böyle oldu.
Kimlik fotokopisini de kargolamak gerekiyor mu hocam