Hocam işte sırf bu yüzden prensip sahibi olmalısınız. Belki daha az kazanacaksınız belkide o vakitle başka iş alacaksınız.
Şükür ki paranın %50 sinden fazlasını almıştım. Benim tek canımı sıkan bu NE OLACAK Kİ ONU DA EKLE BUNU DA YAP KOLAY ZATEN gibi cümleler maalesef.
Adam ne koparsam kar demiş Nasıl olsa sitenin yarinisini kodladi bu saatten sonra geri de dönmez diye aklına ne geldiyse ekletmeye çalışmış
Daha cok taksi yolcusu gibi taksiciye sen ilerle nereye gideceğimizi ben sonra söylerim


Kısmen öyle oldu hocam maalesef her alanda var böyle insanlar ve gerçekten iş hayatindan sogutuyorlar.
bende iban isteyip geri dönmeyenleri anlayamıyorum =)
Bu tipler genelde elli tane soru sorar 😂