Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir diploma işi var dün konu açmıştım aciliyeti var. O nedenle bir Çankırı'dan arkadaş var ise Çankırı Karatekin Üniversitesi'nden diploma alıp göndericek.Kardeşim mezun oldu mesafe uzak diye diplamayı almaya bu sıcakta gitsin istemiyor hem yol paraları da cok pahalandı.
Karşılığında 150 lirada para vereceğiz.
Yardımcı olacak biri var mıdır?
Yapacağınız iş cok basit ben size vekalet göndereceğim siz o vekalet ile Çankırı Karatekin Üniversitesine gidip diplomayı alacaksınız sonra da bana kargo ile göndereceksiniz bu kadar. Kargo paralarını biz ödeyeceğiz.