CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akbank'ı uzun zamandır kullanıyorum, favori banka uygulamam. Her ATM'yle de anlaşmalı ayrıca hiç işlem ücreti v.s. kesmiyor ne ATM'lerde ne de para transferlerinde.
enpara gibi yani hocam yanılıyor muyum? Peki vergi ödemeyi otomatize etmiş kullandınız mı hiç