@MaliMevzuat; ile görüşmeni tavsiye ederim. Başlamadan önce teşvik vs. var ise bilgilendiriyor. Ben daha önce farklı bir muhasebeci ile kuruluş yaptım . Bana şirket kurulmadan önce kosgeb al deseydi tüm teşviklerden faydalanıyordum. Uyarmadı ben de şirketi kapadım. Bu kişi üstelik forumdan bir arkadaş isim vermeyeceğim mesajımı görürse umarım benden sonrakilere aynı mağduriyeti yaşatmaz.