Defearle yazdım tekrar olsun
Vergi dairesine gidip ben bu tarihte bu işi yapmaya başladım diyorsunuz
Hayırlı olsun artık vergi mükellefi ve şirket sahibisiniz
Daha sonra bir muhasebeci buluyorsunuz
Anlasiyorsunuz defter tutacak aylık 200 üzeri vermeyin benimki %100 artti 150 tl şuan
Peşine 2 fatura 1 kaşe
Oldu bitti hepsi bu.