Temizledim. Çamaşır suyu ve tuz ruhu döktüm yine aynı.
Hocam;
1. "Avatarlar farklı sunucu ile senkronize edildiğinden dolayı avatarınızı yükledikten sonra bu linke tıklayarak açılan sayfaya ait tarayıcı önbelleğinizi temizlemeniz gerekmektedir." dediği linki açın ve tüm diğer sekmeleri + pencereleri kapatın.
2. Açık olan pencerede F12 tuşuna basın. İncele yaparkenki ekran gelecek ama orasıyla işimiz yok.
3. Adres çubuğunun orada "yenile" tuşu var ya, ona sağ tıklayın ve "Ön belleği boşalt ve tam yeniden yükle" yapın.
4. Bu sekmeyi de kapatın.
5. Yenisini açın, r10'a girin.
6. İşe yaradıysa bana teşekkür edin.
THE END