EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür tabi ki öyle hocam. Bende de 25K vardı; bana arkadaşlarım 2022 yılında araç fiyatı düşecek vs. gibi sözler söylediler. Alma, fiyatlar 2022 yılında düşecek o zaman alırsın dediler, iyi ki almışım diyorum
Abi düşer mi sence? Kimse 100'e aldığı aracı 50'ye satmaz. Enflasyon düşse bile psikolojik olarak değersiz gelecek gözünde o para.