oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

premium domainle ilgili benzer bir şey başıma gelmişti, almayı denedim ve ardından iade talep etmek zorunda kaldım. Muhtemelen sistemlerinde sorun var, koca koca firmalar tescil edemiyorken domain tescilini bayilik ile gerçekleştiren Natro yapabilecek değil ya.
Çok teşekkür ederim, tam olarak aradığım cevap buydu. Çünkü çok değerli birçok domain boşta gözüküyor. Ancak, gaspçı gibi hareket ediyorlar. Bir domaini almaya çalıştım. 5 dakika içerisinde iade ettiler. İadeyi de kartıma yapmak yerine, sanal kart olarak vermeye kalktılar. Sanal kart numarası verip iade etmek nedir, anlayabilmiş değilim doğrusu.