Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir webmastersanız natro ile iş yapmamanız gerek, o yer bu mesleği yapanlar için uygun bir yer değil. Genelde işi bilmiyorsanız çalışılır, işi bilen için verdikleri cevaplar iş bilen adamı çileden çıkarır.
Bende bu tarz bi yorum yapacaktım. Sözlerime tercüman oldun...