Bir webmastersanız natro ile iş yapmamanız gerek, o yer bu mesleği yapanlar için uygun bir yer değil. Genelde işi bilmiyorsanız çalışılır, işi bilen için verdikleri cevaplar iş bilen adamı çileden çıkarır.
Natro ile çalışma ihtimalim yok hocam zaten. Tek beklentim, bu domaini tahsil edebilecekler mi? Edebilecekler ise, alacağım ve doğrudan başka bir yere taşıyacağım. Natro ne bir sağlayıcı ne de doğru düzgün çalışabilen bir yer. Zaten düzgün bir yer olsa, bu konuyu açmaz, alırdım.