hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette hocam dediklerinize katılıyorum. Lakin ne kadar altyapı tek-el olsa da bu altyapıyı firmaların nasıl kullandığı da biraz önemli benim için. Müşteri desteği vs konular TürkNet'te hep eksiydi benim için.
Ayrıca TürkNet'te iken 50 mpbs net alıyordum. O yüzden biraz kafama takıldı. Belki paket yükseltip daha fazlasını alırım sorun bundan kaynaklıysa.

Ayrıca keşke benim de yaşadığım yerde TürkNet gigafiber olsa, parası neyse fazlasıyla verirdim lakin bu hız için zamlı fiyatı ödemek biraz üzer
Ucuz fiyata veren firmalar var, aynı hızları daha ucuz fiyatlara alırsınız. Milleniye sorun, paketimi yükseltsem hızım artar mı vs. Onaylarlarasa artırın derim.