3 yıldan fazla oldu eve alalı. Yeri geliyor tüylerini kesmiyorum yeri geliyor tarıyorun. Bunları da sık sık yapmıyorum. Pek inanmasam da tüy dökmesine karşı sprey, vitamin vs. reklamlarını görüyorum. Bunları kullanıp olumlu sonuç alan var mı? Aslında bir yerden sonra tüy dökmesi sorun olmuyor ev halkı için.