Gördüğüm en rezil firma Aras kargo açıkçası. 8 sene önce de öyleydi hala da öyle. Hiç mi gelişmez bir firma ya? Hayır bir de inadıma sanki satın alım yaptığım tüm satıcılar da Aras kargoya veriyorlar. Adam geçen gün arıyor kargon gelmiş gelip alabilirsin diyor. Diyorum nasıl yani gelip alabilirim. Gelip şubeden teslim alabilirsiniz diyor. Ya diyorum o kadar salak değilim onu anladım da ne alaka? Bu kargo gönderilirken ücretine adrese teslim hizmeti dahil değil mi? Adam kalakaldı öyle. Her neyse akşam mesai bitiminde getirdi kapıma. Yani neden işleri olan şeyi yapmamakta diretiyorlar onu anlamıyorum.