Kılıfa önem vermem, yolda gördüğüm ilk telefoncudan 10tl karşılığı alırım, 3-5 ayda bir tazelerim. Maksat kasayı çizilmeden korusun, kasaya kalıcı bir leke yağ bulaşmasın. Çok para vermek mantıklı gelmiyor