Merhaba,
Web adsense gelirlerini istisna kapsamına sokmadiklari için, vakit kazanmak adına ödeme eşiğini arttırdım. Fakat artık daha da fazla beklemek istemiyorum.
Bir arkadaşımın kurduğu bir anonim şirket var. Faturayı bu şirket üzerinden kesmem mümkün müdür? Ne gibi işlemler yapılmalıdır? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.