Sırf çizimleri sayesinde tutan bir seriydi, bu adam olmasa o seri bu kadar satmazdı. Kral adamdı, finali beğenmedim ama çizimlerine hayranım. Allah rahmet eylesin, mekanı gölge boyutu olsun.