Hocam size şöyle bir tavsiye vereyim, bulunduğunuz ilçenin belediyesine staj için başvurabilirsiniz. Benim çalışmış olduğum belediye büyük oranda kabul ediyor staj başvurularını. Bilişim Müdürlüğüne alabilirler. Tabi her yerde farklı olabilir.