Merhaba dün başıma kötü bir olay gel motorum güpegündüz direksiyon kilidini tekme ile kırarak çaldılar.Kamera görüntülerinde çalanın yüzü çok açık ve net.Polise suç duyurusunda bulunduk.Ancak biliyorsunuz işler yavaş ilerliyor.Motor parçalanmadan bulmak istiyoruz.Çocuğun kamera görüntüsünü itiraf sayfasında paylaştım gören bilen var mı diye birisi yorum yaptı adını söyledi soyadını falan söylemedi 1 dk sonra yorumunu sildi.İnsta profili gizi webpostegro ile görünebiliyordu ancak sitesine giremiyorum bu gizli profile nasıl takip ettikleri ve takipçilerine bakabilirim