Yıllarca bu ülkede forumda pasaport kayıt hakkı satıldı kimin başı belaya girdi ?
Burda cihazı getiren kullanacak dediler bu yüzden yasa çıkardılar bu normal pasaport kaydı için ama bunu bir suç maddesi haline getirmediler.
Geçici kayıt da aynı şekilde suç değildir sadece ülkede 120 günden fazla kalacağım bu yüzden telefonu kayıt etmem gerekmiyor süreci biraz uzatabilirmisini demek gibi birşey.
Çok sorun olarak görselerdi geçici kayitida numara ile işlerlerdi.
Saçmalıyorsunuz.