İlk kez üzerinize bir araç sigortası olduğu için fiyat yüksek çıkıyor malesef. Benim de arabam şuan kendi üzerime değil önümüzde ki sene içerisinde muhtemelen üzerime alacağım ve sigorta bana da en az 2 katı çıkacak size olduğu gibi. Burda amaç sigorta sizi tanımıyor ve kendilerini güvence altına alıyor bla bla gereksiz hareketler malesef.