AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabayı satsa daha karlı sanırım hocam
Zaten bizde Trafikten çekme belgeye geçirdik. Satacağız zaten

Aklıma Gelen ( Biz Binemiyok )


https://www.youtube.com/watch?v=D7o5SZd0z8Q