Spatula'yı tavsiye ederim, hem leziz tatlılar üretiyorlar, hem de kedilerle iç içe güzel bir mekanı var.
biz sadece kahve içip sohbet edeceğimiz bir yer arıyoruz aslında ondan sordum. buraya bakacağım kız arkadaşımın kedisi var

sağ olun hocam
İstanbula yolunuz düşerse ben misafir edeyim sizi 😊🙏🏻
Çok ama çok teşekkür ederim

)