ehliyetsiz yola çıkarak zaten 3674 TL ödemeye razı gelmişsin yapacak bir şey yok
e zaten kusurlu olarak park halindeki araca çarpmışsınız iki taraftan da suçlusunuz hem trafiğe çıkma yetkiniz yokken yasayı çiğnemişsiniz hem de kusurlu olarak bir trafik kazasına karışmışsınız.