soneraydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun için 2-3 bin falan isterse sakın verme. Olay anında tutanak tutulmadıysa iş işten geçiyor zaten. Hukuksal olarak hiçbir şey talep edemez senden.
Yanlış bilgi vermeyin, adam ya şahit ile ya da olay yerini gören bir mobese ile illa ki kanıtlar. Vurdu kaçtı diye şikayetçi olsa ne olacak,
Adam abartmadığı sürece istediği tutarı ödeyin, adam vurdu kaçtı diye gidip şikayetçi olur, tutanak tutturur ve kanıtlarsa sadece ehliyetsizlikten yiyeceğiniz ceza 3674tl, kullandığınız aracın sahibine de 3674tl. Kafadan sadece 7 bin tl cezaya gider, adamın aracı 1 milyon civarı %90 kaskosu vardır. Kaskoya gider yaptırır, kasko da bu tutarları da senden illa ki alır.
Sözün özü, uzatma bence.