Bazı mesajları görünce öyle bir hayret ediyorum ki. Belli ki o an rica edilmiş adam tutanak tutmamış. Tutsa sadece ödeyeceğin trafik cezası 3k küsür. Üstüne değer kaybı vs gibi davalardan gelecek bir ton olay var. Empati çok önemli. bahsettiğiniz araç neredeyse 1m ya da daha fazla. Kişi bu aynayı yan sanayi çıkma ya da yapıştırma yaptırır mı? Siz olsanız yaptırır mı tabi ki orjinal ile değiştirecek