Bugün rx580 8 GB 2750 ye aldım Ankara'da 480 e de sıvı soğutma aldım 120 lik bence parça parça dizmek en iyisi hocam 0 olarak 8000 e iyi şeyler gelmez ama ankaradaysaniz 2. El dizmek en mantıklısı aldığım insanların yerleri de mevcut tabii yine karar sizin iyi geceler diliyorum.