Merhaba,
Turgoshared bizzat içerisinde olan biriyim. Yaklaşık olarak 2 aydır sistemdeyim. Sponzi sistem gibi fakat olmayadabilir, ben şahsen şuanda yaklaşık olarak 2 ayda 5k kardayim. Evet sistem çok ürpertici bu konuda hak veriyorum. Geçenlerde saldırı vs olayları olduğunu ilettiler. Sistemi düzeltilerek tekrar aktif duruma getirildi. Şuan sadece karımı düşünüyorum. Bir tanesi 160 dolardan 2 adet bisiklet aldim ve hala getirim devam ediyor.