onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık piyasayı bu şekilde öldürme olmaz. Ayıp bu yapılan bu fiyat ne ? İnsanlar bu şekilde nasıl para kazanıcak evine ekmek götürücek bi logo 10₺ olurmu yazık günah 8 den yaparım