DeHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Direkt Fiziksel sunucu olarak kullanım olacaksa Windows kurabilirsiniz.
ESXi 7.0 sürümü performansı açık ara önde göstermektedir.

İyi çalışmalar,
DeHost
ilgi alaka için öncelikle çok teşekkür ederim sizlere bol müşterileriniz olsun hocam