kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende de ryzenn 3700x var esxi 7 değil 6,2 olması lazım tam performans almadığımı düşünüyorum esxi 7 güncellense veya tek kullanıyorum direk windows kurmam etkili olur mu ?
Merhaba,

Direkt Fiziksel sunucu olarak kullanım olacaksa Windows kurabilirsiniz.
ESXi 7.0 sürümü performansı açık ara önde göstermektedir.

İyi çalışmalar,
DeHost